Článok I
Úvodné ustanovenia

1.1 Spoločnosť hrdyslovak.sk, s. r. o., so sídlom Nejedlého 3394/20, 841 02 Bratislava-Dúbravka,
Slovenská republika, IČO: 53 352 106, zapísaná v Obchodnom registri vedenom Okresným súdom
Bratislava I, oddiel: Sro, vložka č.: 149197/B (ďalej len „Prevádzkovateľ“), je prevádzkovateľom
internetového obchodu hrdyslovak.sk zameraného na predaj výrobkov vlastnej značky (ďalej
len „internetový obchod“ a „tovar“).
1.2 Prevádzkovateľa je možné kontaktovať poštou na adrese jeho sídla, e-mailom na adrese
info@hrdyslovak.sk alebo telefonicky na tel. č. +421 905 627 764.
1.3 Zákazník je subjektom, ktorý si má záujem objednať alebo si objedná u Prevádzkovateľa tovar
(ďalej len „Zákazník“ a spoločne s Prevádzkovateľom len „Zmluvné strany“).
1.4 Tieto Všeobecné obchodné podmienky Prevádzkovateľa (ďalej len „VOP“) sa uplatnia na
predzmluvné a zmluvné vzťahy medzi Prevádzkovateľom a Zákazníkom, ktorý prejavil záujem
alebo si objednal tovar u Prevádzkovateľa, ak sa Zmluvné strany nedohodli inak.

Článok II
Tovar – vlastnosti, popis a cena tovaru

2.1 Vlastnosti, popis a cena jednotlivých tovarov, ktoré Prevádzkovateľ predáva, sú uvedené
v internetovom obchode.
2.2 Cena nezahŕňa poštovné, balné a poistenie zásielky, ktoré hradí Zákazník, a ktorých výšku
Prevádzkovateľ oznámi Zákazníkovi najneskôr pred uzatvorením zmluvy. S dodaním tovaru do
iných krajín, ako je krajina sídla Prevádzkovateľa, môže byť spojená povinnosť zaplatiť clo
alebo iné dane a poplatky; tieto poplatky hradí v celom rozsahu Zákazník.

Článok III
Objednávka tovaru, dodacie a platobné podmienky

3.1 Objednať tovar si Zákazník môže u Prevádzkovateľa prostredníctvom internetového obchodu.
Pri objednávke Zákazník uvedie Prevádzkovateľom požadované identifikačné a kontaktné
údaje. Zákazník si v rámci objednávky môže vybrať z Prevádzkovateľom sprístupnených
možností dodania/dopravy (najmä osobný odber, kuriér, poštové služby, služby zásielkovne)
a možností platby (najmä v hotovosti, kartou, bezhotovostným prevodom, na dobierku).
Sprístupnené možnosti dodania/dopravy a možností platby sa môžu v konkrétnych prípadoch
líšiť, najmä v závislosti od druhu objednaného tovaru, celkovej ceny objednaného tovaru,
operatívnych a technických možností vybavovania objednávok.

3.2 Zmluva medzi Zmluvnými stranami sa považuje za uzatvorenú okamihom, kedy objednávka
Zákazníka dôjde Prevádzkovateľovi. Prijatie objednávky Prevádzkovateľ potvrdí bez
zbytočného odkladu Zákazníkovi.
3.3 Po uzatvorení zmluvy odošle Prevádzkovateľ objednaný tovar Zákazníkovi na ním uvedenú
adresu v lehote 15 dní odo dňa uzatvorenia zmluvy, ak je objednaný tovar skladom a ak nie je
uvedené v internetovom obchode inak.
3.4 Prevádzkovateľ má právo pred odoslaním tovaru podľa bodu 3.3 tohto článku jednostranne
zrušiť prijatú objednávku Zákazníka, ak ju z akéhokoľvek dôvodu nie je schopný vybaviť;
uzatvorená zmluva sa považuje v tomto prípade za zrušenú od počiatku tak, ako keby k jej
uzatvoreniu nedošlo. Zrušenie objednávky zo strany Prevádzkovateľa podľa tohto bodu nie je
spojené so žiadnymi sankciami pre ktorúkoľvek Zmluvnú stranu.
3.5 Zákazník sa stane vlastníkom objednaného tovaru až úplným zaplatením dohodnutej ceny za
tovar (výhrada vlastníctva).
3.6 Nebezpečenstvo náhodnej skazy alebo zhoršenia tovaru prechádza na Zákazníka okamihom
prevzatia tovaru.

Článok IV
Odstúpenie od zmluvy

4.1 Zákazník je oprávnený odstúpiť od zmluvy aj bez uvedenia dôvodu do 14 dní odo dňa
prevzatia tovaru. Zákazník môže odstúpiť od zmluvy aj pred začatím plynutia uvedenej lehoty.
4.2 Zákazník nie je oprávnený odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je
4.2.1 predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek Zákazníka, tovaru
vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného Zákazníka,
4.2.2 predaj tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu
ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní
porušený.

4.3 Tovar sa považuje za prevzatý Zákazníkom okamihom, keď Zákazník alebo ním určená tretia
osoba s výnimkou dopravcu, prevezme všetky časti objednaného tovaru, alebo ak sa tovary
objednané Zákazníkom v jednej objednávke dodávajú oddelene, okamihom prevzatia tovaru,
ktorý bol dodaný ako posledný alebo ak sa dodáva tovar pozostávajúci z viacerých dielov alebo
kusov, okamihom prevzatia posledného dielu alebo posledného kusu.
4.4 Zákazník môže uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy u Prevádzkovateľa v listinnej podobe
(poštou) alebo e-mailom. Zákazník môže použiť formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý mu
bol doručený spolu s tovarom.
4.5 Lehota na odstúpenie od zmluvy sa považuje za zachovanú, ak oznámenie o odstúpení od
zmluvy bolo odoslané Prevádzkovateľovi najneskôr v posledný deň lehoty na uplatnenie práva
na odstúpenie od zmluvy. Dôkazné bremeno o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy znáša
Zákazník.

4.6 Prevádzkovateľ je povinný bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia
oznámenia o odstúpení od zmluvy, vrátiť Zákazníkovi všetky platby, ktoré od neho prijal na
základe zmluvy alebo v súvislosti s ňou, vrátane nákladov na dopravu, dodanie a poštovné a
iných nákladov a poplatkov. Prevádzkovateľ však nie je povinný uhradiť Zákazníkovi
dodatočné náklady, ak si Zákazník výslovne zvolil iný spôsob doručenia, ako je najlacnejší
bežný spôsob doručenia ponúkaný Prevádzkovateľom. Dodatočnými nákladmi sa rozumie
rozdiel medzi nákladmi na doručenie, ktoré si zvolil Zákazník, a nákladmi na najlacnejší bežný
spôsob doručenia ponúkaný Prevádzkovateľom. Prevádzkovateľ je povinný vrátiť Zákazníkovi
platby podľa tohto bodu rovnakým spôsobom, aký použil Zákazník pri svojej platbe, ak sa so
Zákazníkom nedohodnú inak a ak v súvislosti s tým Zákazníkovi nebudú účtované žiadne
ďalšie poplatky.
4.7 Prevádzkovateľ nie je povinný vrátiť Zákazníkovi platby podľa bodu 4.6 tohto článku pred tým,
ako mu je tovar doručený alebo kým Zákazník nepreukáže zaslanie tovaru späť
Prevádzkovateľovi, ibaže Prevádzkovateľ navrhne, že si tovar vyzdvihne osobne alebo
prostredníctvom ním poverenej osoby.
4.8 Zákazník je povinný najneskôr do 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy zaslať tovar
Prevádzkovateľovi; lehota sa považuje za zachovanú, ak bol tovar odovzdaný na prepravu
najneskôr v posledný deň lehoty. Náklady na vrátenie tovaru Prevádzkovateľovi znáša
Zákazník.
4.9 Zákazník zodpovedá za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku takého
zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností
a funkčnosti tovaru.

Článok V
Zodpovednosť za vady, reklamácia a alternatívne riešenie sporov

5.1 Informácie o zodpovednosti Prevádzkovateľa za vady tovaru, ako aj o postupoch uplatňovania
a vybavovania reklamácií, sťažností a podnetov Zákazníkov a informácie o možnosti a
podmienkach riešenia sporu prostredníctvom systému alternatívneho riešenia sporov
upravuje Reklamačný poriadok, ktorého aktuálne znenie je neoddeliteľnou súčasťou týchto
VOP.

Článok VI
Záverečné ustanovenia

6.1 Aktuálne znenie týchto VOP, Reklamačného poriadku, vzorového formulára na odstúpenie od
zmluvy, ako aj zásad ochrany osobných údajov nájdete na www.hrdyslovak.sk.
6.2 Tieto VOP sa stávajú neoddeliteľnou súčasťou každej zmluvy uzatvorenej medzi Zmluvnými
stranami v súvislosti s objednávkou tovaru.
6.3 Právne vzťahy Zmluvných strán sa spravujú všeobecne záväznými právnymi predpismi
Slovenskej republiky. V prípade vzniku akéhokoľvek sporu medzi Zmluvnými stranami budú
na jeho prejednanie a rozhodnutie príslušné súdy Slovenskej republiky.
6.4 Tieto VOP sú platné od 20.05.2021.